Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~kacperspala | użytkownik

imię i nazwiskoevolved adresTarnów/Warszawa zarejestrowany02.07.2005 @01:34:11 ostatnio na stronie30.06.2017 @13:39:50

Wolność dla dizajnu!

A ma Pan kolorowe monitory ?
I ja bym chciał, żeby to było takie bah! Bum! Sztang! Jak to się robi w stanach, czy gdzieś...











Folio - http://www.kacperspala.com
Firma - http://www.fotokuchnia.com - retusz, postprodukcja, 3D/CGI do foteczek relkamowych i nie tylko <3

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwwww.kacperspala.com OnetSkypekacper.spala Gadu-Gadu5590637
digarty6 komentarze1052 posty na forum1396 newsy7

komputer / sprzęt
wystarczający do pracy ^^

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~routemaster08    06.04.2010 @17:21:01
FF7&8(reszta to kapy według mnie), Xenogears(najlepszy rpg ever), FF13 muszę zbadać, ale póki co słyszę opinie że bez szału... no i bym zapomniał o Front Mission (każda miele ładnie)

:D
_______
Experiment_4
~routemaster08    06.04.2010 @17:17:23
był ;] MC jego go jako kotlet schabowy i zapija krwią Covenantów ;]
_______
Experiment_4
~routemaster08    06.04.2010 @17:13:04
dla mnie nuda jak 150, no i nie ma wiekszego kozaka niz MC :D
_______
Experiment_4
~routemaster08    06.04.2010 @17:12:30
dlaczego taki logos? bo rozpierdzielilo mnie cale universum

sam master chief mial byc z typo, ale musze to jeszcze rozkminic wiec wrzucilem ikonke poki co. Arbiter to czysta dostojnosc itp. i ogolnie mialem faze na zrobienie czegos o HALO
_______
Experiment_4
~routemaster08    06.04.2010 @17:10:34
Bo młócę ostatnio w Halo nastawiam się na multi po XBL
_______
Experiment_4
~routemaster08    06.04.2010 @17:09:36
nom, taki byl zamysl.

Arbiter, jego duma, honor i jego broń
_______
Experiment_4
~routemaster08    06.04.2010 @17:00:03
ok, explain
_______
Experiment_4
~yops    12.03.2010 @14:52:40
fajne folio.. bardzo dobre prace... troszkę zawodzi nawigacja na stronie ale się poprawi co? pozdrawiam
~hinok    03.03.2010 @13:29:24
Dzięki za łocza
_______
W sprawie zleceń proszę pisać na: mail@hinok.net
~Chro    01.03.2010 @15:50:10
Tak dobrze to ni mo ;<
_______
Przyjme zlecenia na wykonanie layoutów prosze pisać na thesamechro@gmail.com
~Chro    01.03.2010 @15:31:07
Co ja bym nie miał :D
_______
Przyjme zlecenia na wykonanie layoutów prosze pisać na thesamechro@gmail.com
^Ibrachim    01.03.2010 @15:04:16
Chciałeś to masz :- P
^Ibrachim    28.02.2010 @21:59:15
Nie iksdekuj mnie tu, tylko do roboty!
^Ibrachim    28.02.2010 @21:42:05
To weź znajdź programistę, który Ci to zmieni :- P
~TheKayleigh    28.02.2010 @17:44:41
;P no chyba że tak
~TheKayleigh    28.02.2010 @17:14:10
czyli moje zdanie niema znaczenia ;d szkoda trochę, a nie myślałeś że Cargo lepsze jeżeli korzystać z silników ew Wordpress?
~Serij    19.02.2010 @22:07:18
No poki co,to tylko ty sie tu plujesz.
Dlatego skoncz
pzdr, profesjonaliste
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~Serij    19.02.2010 @22:04:00
rozumiem, ze slyszysz to od kazdego
spojrz wiec w lustro,moze ludzie maja racje ; )
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~Serij    19.02.2010 @22:02:02
no zaraz zaszczekasz sie na smierc pajacu
odpusc sobie blazenade ; )
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
~routemaster08    15.02.2010 @15:00:47
dziex za łocza nig
_______
Experiment_4
+lysyszyn    15.02.2010 @13:25:27
Bardzo ok Sesja już właściwie za mną, zdana nawet lepiej niż się spodziewałem, teraz mam praktyki więc spoko... Jak się robi tylko jedną rzecz na raz to już 3/4sukcesu:D
A wy jak tam? Nowi stażyści już są?
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
+lysyszyn    15.02.2010 @12:47:57
No spoko, to pewnie będę jakoś niebawem wpadał, bo podobno jakieś kolorowe papierki od was do rozliczeń potrzebuję to dam znać wcześniej i odbiorę od razu
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
+lysyszyn    15.02.2010 @12:37:08
Designing Type - Karen Cheng, chyba o to Ci chodzi...
A propos, masz mój Elementarz stylu w typografii
_______
PORTFOLIO: http://www.filip.lysyszyn.pl
Your Experience Designer
~KamilJakubJamroziak    10.02.2010 @12:29:25
czesc,
pomozesz mi?
nie do konca ogarniam viewbooka.

jest opcja robienia podkategorii
[photo- album b&w, portrait, etc...]?
jak sie to robi?

_______
are you watching closely?
~fbartek    01.02.2010 @17:39:21
jak dwa lata temu to się zgodzę =]
Poprzednia strona 1 2 3 4 5 6 ... 25 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt